Serwis

Dział Techniczny / Serwis
Dział zajmujący się w firmie CSI integracją sprzętową i programową wszelkich komputerów jak i obsługą spraw serwisowych oraz pomocą w sprawach technicznych.


System zgłoszeń serwisowych
Szanowni Państwo!

Pragniemy poinformować, że zgłaszanie i obsługa przez CSI napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przebiega zgodnie z opracowaną przez nas procedurą:

  1. Kontakt z serwisantem CSI - poprzez system zgłoszeń serwisowych, e-mail, telefon bądź fax.
  2. Przekazanie szczegółów technicznych serwisantowi CSI - nazwy i kodu produktu.
  3. Przyznanie Klientowi przez serwisanta CSI numeru RMA identyfikującego daną sprawę.
  4. Decyzja serwisanta o odesłaniu produktów do serwisu.
  5. Przesyłka powinna zawierać:
    • opis uszkodzenia (Error Report – znajdujący się na rewersie dokumentu gwarancyjnego)
    • kopia dokumentu gwarancyjnego.
    • produkt powinen być odesłany kompletny (kabelki, płyty CD) chyba że z serwisem uzgodniono inaczej
    • Do opisu uszkodzenia prosimy dołączyć imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za sprawy techniczne dotyczące zgłoszenia wraz z podaniem kontaktu: e-mail, telefon i/lub fax.
    • Najlepiej, żeby produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie, które posiada odpowiednie zabezpieczenia (wkładki styropianowe lub plastikowe wytłoczki), które zabezpieczają produkt przed uszkodzeniem w transporcie.
    • Reklamowany towar należy przesłać do CSI z wyraźnym oznaczeniem RMA na opakowaniu na adres:
      Serwis, RMA=xxx
      CSI Computer Systems for Industry
      ul. Balicka 12A/B3
      31-149 Kraków
    • koszty odsyłki do serwisu CSI ponosi klient, koszt odsyłki towaru z serwisu do klienta ponosi CSI.

  6. Po otrzymaniu przez CSI przesyłki otrzymacie Państwo “Potwierdzenie przyjęcia towaru do reklamacji”.
  7. W czasie kontaktów z obsługą CSI prosimy o powoływanie się na przyznany danej sprawie identyfikacyjny numer RMA.
  8. Produkty domyślnie odsyłane są na adres nadawcy.
  9. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zastrzegamy możliwość odesłania towaru na koszt klienta plus obciążenia kosztami diagnozy.
  10. Każda przesyłka wysyłana przez CSI jest ubezpieczona. Po otrzymaniu przesyłki należy dokładnie sprawdzić zawartość i stan przesyłki w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń należy zaznaczyć ten fakt w uwagach listu przewozowego. W przypadku uszkodzeń lub braków należy wraz z kurierem spisać protokół reklamacyjny.

Warunki gwarancji

Naprawy pogwarancyjne


Wersja klasyczna

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też korzystać z nich współpracujący z nami reklamodawcy oraz firmy badawcze. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies.

EU Cookie