Naprawy pogwarancyjne

Naprawy pogwarancyjne.

  1. Naprawie pogwarancyjnej podlegają produkty po upływie terminu gwarancji lub produkty uszkodzone z winy klienta podczas trwania gwarancji (np. uszkodzenia mechaniczne, przepięcia w sieci, nieautoryzowane przeróbki produktu).
  2. Uszkodzony Produkt należy dostarczyć do Serwisu na własny koszt po wcześniejszym kontakcie i uzyskaniu numeru RMA. Produkt ten należy całkowicie zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą powstać podczas transportu.
  3. Po otrzymaniu Produktu, Serwis dokonuje diagnozy uszkodzenia. Przed przystąpieniem do naprawy, Serwis informuje klienta o całkowitym kosztorysie naprawy produktu.
  4. W przypadku zgody na naprawę - produkt jest naprawiany i odsyłany po wpłynięciu uzgodnionej kwoty na konto CSI.
  5. W przypadku rezygnacji z naprawy - reklamujący zostaje obciążany kosztami transportu oraz diagnozy.
  6. Uszkodzone części są utylizowane. Klient może zażyczyć sobie zwrot uszkodzonych części razem z naprawionym produktem. Jednak należy mieć na uwadze że w przypadku dużych gabarytów może to podnieść całkowite koszty transportu do klienta.
  7. Na naprawy pogwarancyjne (naprawiony podzespoły wymienione w protokole naprawy) udziela się 3 miesięce gwarancji od daty naprawy.
  8. Za wykonane usługi wystawiamy faktury VAT.

 


Wersja klasyczna

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też korzystać z nich współpracujący z nami reklamodawcy oraz firmy badawcze. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies.

EU Cookie